+380(332)77-00-99

Категорії
Всі категоріїЗакрити

Про проект

 

ПРО НАС

«Афіша Волинь» -це потужний бізнес-проект, який  успішно працює на рекламному ринку  Волині та всієї України і вміщує:

- друковане видання -рекламно-інформаційний тижневик «Афіша Волині»;

- основний сайт проекту – аv.volyn.uа;

- сторінки проекту у соцмережах.

 

Засновник та видавець – ПП «Афіша Медіа Профіт»

 

«Афіша Волині» з’явилася в інформаційному бізнес-просторі нашого краю  у 2002 році як газета безкоштовних оголошень, реклами та інформації. За  час на ринку друкованих ЗМІ газета провела  ряд позитивних прогресивних удосконалень.

За 15 років роботи на ринку реклами аудиторія видання   збільшилася в рази і постійно росте, що робить рекламу у нас максимально ефективною.Ми  виводили на ринки послуг і товарів багатьох провідних структур краю

 

ПРО ГАЗЕТУ

Виходить з 2002 року. Тираж – 11200 екземплярів.

Періодичність виходу – 1 раз на тиждень (четвер). Об’єм видання – 28 сторінок (формат В4). Обкладинка крейдована, повноколірний друк. Внутрішні сторінки:  чорно-білі.

Розповсюджується через пункти продажу преси на території Волинської області  та м.Кузнецовськ Рівненської області. Частина тиражу роздається безкоштовно нашим партнерам і семплінговим методом розносяться по реально працюючих структурах міста спеціалізовані випуски до певних свят,професійних дат.

Ціна – 5,99 гривень.

 

В кожному випуску газети є близько 1550 оголошень та 75-100 інформаційно-рекламних матеріалів від рекламодавців.  

 

Вся інформація систематизована в рубрики : "Нерухомість", "Будівництво та ремонт", "Автоафіша", "Працевлаштування", "Бюро послуг", , "Техніка та обладнання", "Меблі та предмети інтер’єру", "Все для побуту". Стилізовано підібрані підрубрики з аналізом запитів  користувачів.

Динаміку розвитку видання забезпечують якісні рекламні площі, вигідні умови співпраці, команда досвідчених працівників-професіоналів .В газеті широко представлена  можливість цільового розміщення  рекламної компанії і пропозиції враховуючи  наявність Змісту і Рубрики(наприклад цільове розміщення у певній рубриці дозволить збільшити  концентрацію потенційних клієнтів). Успішна  рекламна кампанія потребує попереднього аналізу і завжди розробляється індивідуально з врахуванням напрямку діяльності, сезону, бюджету ,конкурентів, часу і інших факторів, що впливають на результат.

 

Про проект